Seja minha vida o padrão naquilo que eu falar e no procedimento, o exemplo à todos levar.

quinta-feira, 28 de março de 2013

חברים שתדעו שמי שלא ישוב בתשובה עומד למות השנה הסתלקו עשרות צדיקים וגדולי עולם ולהלן דברי התורה


חברים שתדעו שמי שלא ישוב בתשובה עומד למות השנה הסתלקו עשרות צדיקים וגדולי עולם ולהלן דברי התורה
!!כך כתוב בתורה
(סנהדרין קח:) בעת בואה של פורענות כללית לדור "שכיון שניתן רשות למשחית אינו מבחין בין צדיקים לרשעים, ולא עוד אלא שמתחיל מן הצדיקים תחילה" 

(בבא קמא ס.) ואמרו שם: "טיבותא הוא לגבייהו" מפרש רש"י: "שלא יראו ברעה העתידה לבוא".

כלומר לקיחת הצדיקים זה לפני שלוקחים כמה מליוני יהודים עקשנים שלא שבו בתשובה ורצו בתאוות מצרים וגם אז מתו 80% וגם עכשיו כולל כל הערב רב שמרדימים את העם ומתחזים לחרדים!!!

ושתבינו שלא דברי הימה להלן מסרי האוטיסטים שאומרים שאנו בפתחה של שואה חס ושלום רק על אוייבי ישראל אם לא נעשה תשובה !!

תקראו אחים יקרים ואל תגידו לא ידעתי חזרו בתשובה מייד מניסיוני האישי זה לא קשה כלל להיפך ממש עונג גדול לדעת שיש לכם על מי לסמוך על אבינו שבשמיים שכל כך אוהב אותכם ומחכה לכם לשוב אליו בתשובה.השם ציווה קדושים תהיו כי קדוש אני .וכתוב בנביא בגאולה הנותר בציון קדוש יקרא ומי שלא
יתקדש יעלם לצערנו הרב.כמו כן אושר גדול לדעת שאתם מקיימים את מטרת ביאתכם לעולם ערן.
דניאל האוטיסט:"עכשיו, עכשיו אתם עוד יכולים לשנות, אתם עוד יכולים לעשות תשובה, אבל עוד מעט ישמע קול שופר הגאולה, שערי התשובה ינעלו ואי אפשר יהיה להשתנות. העולם הזה יעלם עם כל הרשעים, ורק מי שחי בקדושה יוכל לצאת מהמיצרים של העולם הזה ולהיכנס לבית המקדש השלישי, אל תחזרו על הטעות של כל מליוני היהודים שלא יצאו ממצרים, של אלה שמתו בחורבן בית המקדש, של אלה שהלכו בדרך תנועת ההשכלה לפני השואה הנוראה וכו'. לא תוכלו להגיד לא שמעתי, לא ידעתי ."
מתוך העלון עם מסר 78 חלק ב מהאתרwww.dani18.com עכ"ד
תקשורת עם ר.)אשה חסרת הכרה זמן רב(
יודעת אני שאנו בתקופה חשובה, חשוב מאד לדעת כי הסוף קרב לכולנו, ודחוף לכולם לחזור לדרך התורה.נעבוד להחזיר את היהודים . כל בני האדם כמותי עדים לכך שיש עולם עליון והשם הכל יכול,מהרו,אין זמן.גם הדתיים צריכים לחזור בתשובה,הם גם
בסכנה,העולם הזה מבלבל את כולם! "
מתוך הספר ונפשי יודעת מאוד- עמוד 67
תקשורת עם ילד פגוע מוח ממשפחה שבה שלשה ילדים פגועים:” אני רוצה להגיד שאני רוצה להגיע למצב שכולם,כל היהודים ידעו שהזמן אינו לטובתם,כי סוף הגלות מגיע והם ממשיכים להתנהג כטפשים בעולם השקר שהם אוהבים.זה עולם המלא כעס ולשון הרע ושנאה,מי שלא יחזור בתשובה עכשיו ישלם מחיר כבד.אני רוצה ללמוד תורה עכשיו,כי זה מה שיכול להציל אותי.אני בלי יכולת ללמוד,ולכן אני פוחד שלא תהיה לי ישועה,אני יודע
שאנו בקץ”! מתוך הספר ונפשי יודעת מאוד עמ' 67
שאלה לבתיה פגועת המוח ז"ל מהספר בתיה מסרים מעולם האמת עמוד 7: (.www.dani18.com תורידו ספר זה בחינם מהאתר)
“.ש מה יקרה לחילונים בזמן המשיח? .ת אלו שלא יחזרו בתשובה יעלמו מפני העולם "
בשאלה אחרת ענתה בתיה שמתקשרת מגיל 8 כך: ” כי זה מה שהשם אמר לי. אני עצמי לא יודעת כלום, הוא אומר לי מה להגיד"