Seja minha vida o padrão naquilo que eu falar e no procedimento, o exemplo à todos levar.

quinta-feira, 28 de março de 2013

כתבה מעיתון הארץ(פח אשפה שמאלני) שבה האמריקאים מודאגים כי חשים שביבי עומד להורות לתקיפה


כתבה מעיתון הארץ(פח אשפה שמאלני) שבה האמריקאים מודאגים כי חשים שביבי עומד להורות לתקיפה באיראן דבר שלכולם ברור יפתח את אות הפתיחה לגוג ומגוג ...ואני אומר לכם זה וודאי יקרה כי כתוב לב שרים ומלכים ביד השם והנביא יחזקאל והנביא זכריה מתחייבים שתהיה מלחמת גוג ומגוג וייתכן בשל תקיפה זאת שתוביל למלחמה גרעינית תוביל את כל אומות העולם כנגד ישראל שיעלו לכבוש את ירושלים ומשיח צדקנו שיתגלה ילחם נגדם וישמידם ...לצערנו הנבואות מדברות על רוב עם ישראל שישומד אם לא עשינו תשובה!!זכרו שנבואה רעה לא חייבת להתגשם אם ישראל עושים תשובה אנחנו משנים את רוע הגזירה ..ואני מקווה שתתעוררו לתשןבה ולא תמותו מי שלא שב בתשובה כמו בשואה שלא שמעו למזהירים לברוח מגרמניה שיורדת כבר גזירה לעולם לא ניתן לבטלה ועדיין לא ירדה הגזירה אבל בכל רגע עומדת לרדת אם לא נחזיר את רוב העם בתשובה ונשוב בתשובה אנחנו !!!

וכך כתב הרמ"ק שהיה רבו של האר"י הקדוש לפני קרוב ל500 שנה בצפת:"ואין תשובה מועלת כלל! ימי משיח אין בהם תשובה כלל, שלא יקובלו כלל הרשעים אלא ימותו ויאבדו!"
מסקנה: מי שלא חוזר בתשובה עלול להימחק חס ושלום כמו בשואה אני בוכה עלינו כל יום ...שובו בתשובה שלא נאבד ברובנו חס ושלום תתעוררו !!השם לא צחק איתנו בשואה וגם עכשיו אומר הנביא שהיה בדורנו המקובל לוי סעדיה נחמני שאם לא נשוב בתשובה ,הולכת להיות שואה חמורה מהקודמת!!!איראן מאיימת בהשמדתנו כבר ועלולה ח"וש לקיים אם תינתן רשות למשחית !!

^ "בַּצַּר לְךָ וּמְצָאוּךָ כֹּל הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה בְּאַחֲרִית הַיָּמִים וְשַׁבְתָּ עַד ה' אֱלֹהֶיךָ וְשָׁמַעְתָּ בְּקֹלוֹ:" (דברים ד', ל); "וְיָדַעְתָּ הַיּוֹם וַהֲשֵׁבֹתָ אֶל לְבָבֶךָ כִּי ה' הוּא הָאֱלֹהִים בַּשָּׁמַיִם מִמַּעַל וְעַל הָאָרֶץ מִתָּחַת אֵין עוֹד:" (דברים ד', לט); "וְשַׁבְתָּ עַד ה' אֱלֹהֶיךָ וְשָׁמַעְתָּ בְקֹלוֹ כְּכֹל אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם אַתָּה וּבָנֶיךָ בְּכָל לְבָבְךָ וּבְכָל נַפְשֶׁךָ:" (דברים ל', ב)
^ "יַעֲזֹב רָשָׁע דַּרְכּוֹ וְאִישׁ אָוֶן מַחְשְׁבֹתָיו וְיָשֹׁב אֶל ה' וִירַחֲמֵהוּ וְאֶל אֱלֹהֵינוּ כִּי יַרְבֶּה לִסְלוֹחַ:" (ישעיהו נ"ה, ז); וראו גם יחזקאל י"ח כא-כח, הושע י"ד, ב וישעיהו מ"ד, כב

להלן הכתבה מהארץ מהיום 18-7-2012:"הפוגה קלה נרשמה ברכבת האווירית של בכירים אמריקאים לישראל, בין סיום ביקורה של שרת החוץ הילרי קלינטון אתמול (שני) לבואו הצפוי של שר ההגנה, ליאון פנאטה, בשבוע הבא. כלפי חוץ, שני הצדדים מקפידים על הצגה מנומסת ככל האפשר של חילוקי הדעות הבסיסיים ביניהם באשר לטיפול הנאות באיום הגרעין האיראני. בפועל, קלינטון יכולה להצהיר עד מחר ש"כולנו באותו דף" בעניין איראן. השתיקה הבלתי אופיינית של ההנהגה הישראלית בשאלה זו בשבועות האחרונים, ובעקבותיה התנועה הערה בקו וושינגטון-ירושלים, משקפות שתיהן דאגה אמריקאית אמיתית לנוכח כוונותיה האפשריות של ישראל.

המתיחות ביחסי שתי המדינות בשאלת איראן היא תופעה עונתית: חווינו כמותה גם בסתיו שעבר וגם בזה שלפניו. הפעם, היא עשויה להיות בעלת השלכות דרמטיות יותר מבעבר. ככל הידוע, חרף הבטחות קלינטון לגלות "חוכמה ויצירתיות" בטיפול באיראנים, לא חל שינוי של ממש בניתוח האמריקאי של התמונה או של מה שצריך להיעשות בעניינה: וושינגטון ממשיכה לקדש את הסנקציות, בזמן שישראל מטילה ספק ביעילותן.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ רוני בראון (קדימה), טען אתמול כי איראן מסוגלת להתמודד עם הסנקציות שהוטלו עליה במשך עוד שנה לפחות. ישראל אומרת בתוקף שאינה יכולה להמתין זמן כה רב, בעיקר בשל החשש שטהראן תנצל אותו כדי להשלים את הכנסת תשתיות הגרעין המרכזיות שלה ל"מרחב החסינות" מפני הפצצה אווירית. אנשים שמשוחחים בימים אלה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתרשמים שהוא משדר נחישות גבוהה מתמיד בשאלת הצורך בתקיפה ישראלית.



עוד כתבות בנושא
קלינטון במסיבת העיתונאים: ישראל וארה"ב רואות עין בעין בנושא האיראני 16.07.2012 | 21:45
אם יחליט לבסוף לתקוף – וככל הידוע, החלטה כזו טרם התקבלה – נתניהו צריך לקחת בחשבון שלוש השלכות בעייתיות אפשריות: משבר חמור ביחסים עם האמריקאים, סיכון פוטנציאלי למתקפה ממושכת של טילים ורקטות על העורף הישראלי והחשש שהעדר תמיכה בינלאומית במהלך חד צדדי של ישראל ימנע את ה"פולו-אפ" – הלחץ המתמשך, לאחר התקיפה, שהוא חיוני בתכלית כדי להבטיח שהאיראנים לא יחזרו לשקם את הפרויקט במהירות גדולה.

הצרה היא שגם הגנת העורף וגם המשך הלחץ על טהראן תלויים במידה רבה בטיב היחסים עם האמריקאים. מרכיבים חיוניים בהגנת העורף מטילים נשענים על רצונה הטוב של ארצות הברית ובלי מאמץ נוסף מצד וושינגטון, יהיה קשה לסכל את חידוש ההצטיידות הגרעינית מצד איראן. בינתיים, האמריקאים נוהגים בנו בכפפות משי. זה עשוי להשתנות אם נתניהו יתעלם מאזהרת הנשיא, ברק אובמה, ויתקוף באיראן ערב הבחירות בארצות הברית. ייתכן שגם ההכרזה הבוטה והישירה של קלינטון אתמול, לפיה המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד יישאר לנצח בכלא, אינה מנותקת מן ההקשר הזה.

מידת התועלת שתביא תקיפה צבאית ישראלית שנויה עדיין במחלוקת חריפה, בעיקר בשאלה עד כמה תצליח הפצצה לדחות את הפרויקט האיראני. עם זאת, נדמה שלמתנגדי התקיפה מוטב לא לטפח ציפיות מופרזות באשר ליכולת לסכל את המהלך. אם אמנם עמדה ישראל בפני דילמות כאלה בעבר, כפי שטוענת בעקביות התקשורת הזרה, הרי שההתלבטות נעשתה בעת שבה התוכנית האיראנית נמצאה בשלב פחות מתקדם. הפעם, כשהשעון מתקתק במרץ רב יותר מבעבר, שאלת המפתח תהיה מחויבותו האידיאולוגית, ההיסטורית אפילו, של ראש הממשלה למניעת מה שנתניהו מתאר זה שנים כסכנת שואה שנייה."עד כאן הכתבה מהארץ 18-7-2012
נתניהו וקלינטון, אתמול. צילום: אי-אף-פי



אז דעו שרק עיוור לא יבין שזה סף של הסוף ומי שלא שב בתשובה כדברי הרמ"ק הקדוש רבו של האר"י ראו פורסם קודם מהיום 
ימחק כלא היה חס ושלום
שובו בתשובה השם לא רוצה להרע לנו, השם אוהב אותנו ורצה כבר לגאול אותנו ברחמים בלי שידח ממנו נידח ובטח שלא כיף לאבא לנקות חלק מבניו בגהנום בייסורים קשים או כף הקלע כי לא שמעו לו ולא עשו תשובה!

מי שכבר חזר בתשובה שיתחיל לשמוח משיח בפתח והרגע שלו חיכנו 2000 שנה בפתח ומי שבדרך של התשובה לא להתייאש גם אתם תנצלו רוב הסיכויים רק קומו ותעשו תשובה רצינית בלי פשרות תתרחקו מכל מי שמרחקי אותכם מהדת במיוחד חברים שחרוקים מהדת או מזלזלים בצעד שעשיתם ...ותתפללו עליהם שהשם ישיבם בתשובה או שתעמלו להשיבם בתשובה שלחו להם את ספר ההוכחות בחינם באמייל ואם צריך תקריאו להם העיקר שישובו בתשובה 
ערן בן עזרא